TÜRKİYE'DE İLK VE TEK

PETROL OFİSİ'NDEN YAKIT EMNİYET SİSTEMİ

Türkiye’de ilk kez Petrol Ofisi’nin sunduğu Yakıt Emniyet Sistemi ile artık LPG’de deneme yanılma dönemi bitti! Avrupa standartlarının üzerinde ürün kalitesine sahip POGaz, Petrol Ofisi istasyonlarındaki güvenli altyapı ve otomasyon sistemi sayesinde 7/24 kontrol edilir ve periyodik olarak test edilir. POGaz'ın ürün kalitesi terminalden aracınıza dolum yapılana kadar Petrol Ofisi uzmanlığı ile korunur.

Yakıt Emniyet sistemi kapsamında POGaz’ın ürün kalitesi ve istasyonlarımızdaki LPG ile ilgili süreçler bağımsız ve akredite kuruluşlar tarafından denetlenir. Bu yüzden POGaz kullandığınızda aracınızda LPG kaynaklı arıza yaşamazsınız ve ekstra bakım masrafları ile karşılaşmazsınız.

Bağımsız

kuruluşların denetimiyle
100% Garantili LPG

 
%100 onarim bedeli
 
İZLE
 
Eksiksiz Dolum
 
İZLE
 
7/24 kontrol
 
İZLE
 
Yüksek kalite
 
İZLE
Onarım Bedeli
Eksiksiz Dolum
7/24 kontrol
Yüksek kalite
 

Pogaz'ın yüksek ürün kalitesini bağımsız kuruluşlar test etti,
ITU onayladı.

Petrol Ofisi olarak, POGaz’ın ürün kalitesine o kadar güveniyoruz ki LPG’li araçlara yönelik sunduğumuz Yakıt Emniyet Sistemi (YES) ile bağımsız ve akredite kuruluşların raporları doğrultusunda olmaz ya aracınızda LPG kaynaklı oluşan tüm arızaların onarım bedelini %100 karşılıyoruz.

Yakıt Emniyet Sistemi'nden faydalanmak da çok kolay!

Aracınıza gözünüz gibi bakmak, ekstra bakım masraflarından kurtulmak için Türkiye’de ilk kez LPG’li araçlar için Petrol Ofisi tarafından sunulan Yakıt Emniyet Sistemi’nden faydalanmak da çok kolay! Bunun için LPG alımlarınızı sürekli Petrol Ofisi istasyonlarından yapmanız yeterli. Aracınızda LPG kaynaklı olabileceği değerlendirilen bir sorunla karşılaşıldığında, kullanım periyodunuzdaki LPG alımlarınız incelenecek, alımlarınızın bu hizmetten faydalanma kriterlerini sağlaması durumunda Yakıt Emniyet Sistemi’nden faydalanabileceksiniz.

Bağımsız kuruluşların denetimiyle

% 100 Garantili LPG

Yakıt Emniyet Sistemi hizmeti kapsamında ürün kalitesine ilişkin tüm şikâyetleriniz İstanbul Teknik Üniversitesi tarafından süreçleri onaylanan, dünyanın en büyük ürün kalite test ve gözetim şirketlerinden biri olan INTERTEK, eksik dolum ile ilgili tüm şikâyetleriniz ise TUV AUSTRIA tarafından Petrol Ofisi’nden bağımsız şekilde yönetilecektir.

itü
tüv austria
intertek

Petrol Ofisi olarak yaptığımız anlaşma gereğince bağımısız akredite kuruluşlar olan Intertek ve TÜV Austria'nın süreçlerine hiç bir şekilde müdahale edilemeyecek olup LPG ürünü ya da istasyonlarımızdaki LPG dispenserlerde yapılan test ve denetimlerde standart dışı bir sonuç ile karşılaşılması durumunda müşterilerimizin araçlarında oluşan yakıt kaynaklı zararı karşılamayı KABUL VE TAAHHÜT ediyoruz.

Ürün kalite ve eksik dolum bildirimlerinizde

Petrol Ofisi'ne ulaşmak için

Müşterilerimiz aşağıda yer alan iletişim kanalları aracılığı ile tüm bildirimlerini öncelikle Petrol Ofisi’ne iletir.

Müşteri Erişim Yöntemleri Detay
Telefon 0 555 675 55 55 / 0 800 211 0 29
E-Mail info@poas.com.tr
Info / Dilek Şikayet Formu http://petrolofisi.com.tr/iletisim/dilek-ve-sikayet-formu

Müşterimiz tarafından yapılan bildirim
POGaz'ın ürün kalitesi ile ilgili ise;

  • Bildirimde bulunan müşterimizin Petrol Ofisi istasyonlarından yapmış olduğu LPG alımları incelenir.Petrol Ofisi'nin teknolojik altyapısı sayesinde hangi tarihte hangi istasyondan hangi yakıt alındığı plaka bazlı raporlanabilmektedir.
    Eğer son 6 ayda en az 200 LT ve son 1 haftada en az 10 lt POGaz alımı yapılmış ise müşterimizin bildirimi otomatik olarak Yakıt Emniyet Sistemi kapsamında değerlendirilir.
  • Yapılan bildirim INTERTEK firmasına yönlendirilir. INTERTEK tarafından yürütülen numune alım, analiz ve raporlama süreçleri
    İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ tarafından kontrol edilmiş ve onaylanmıştır.
  • INTERTEK kendi ekiplerini müşterimizin LPG alımı yaptığı Petrol Ofisi istasyonuna gönderir, istasyondan ve müşterinin LPG aldığı tabancadan numune alınır.
  • Alınan numuneler INTERTEK laboratuvarlarına götürülerek analiz edilir ve Analiz sonuç raporu INTERTEK tarafından müşteri ile paylaşılır
    Müşterimiz ile paylaşılan raporun bir kopyası aynı zamanda Petrol Ofisi ile de paylaşılır.
  • Bu sürecin her adımında anlık olarak gönderilen SMS'ler ile müşteriye fotoğraflı bilgilendirme yapılır.Müşteri tüm süreci anlık ve şeffaf olarak takip edebilir.
  • Rapor sonucunda POGaz’ın ürün kalitesi kaynaklı araçta arıza olduğu tespit edilir ise oluşan arızanın onarım bedeli Petrol Ofisi tarafından karşılanır.
  • Tüm analiz ve raporlama süreci müşterimizin bildirimi bize ulaştıktan en geç 72 saat içinde INTERTEK tarafından tamamlanacaktır.

Müşterimiz tarafından yapılan bildirim Petrol Ofisi istasyonlarında tam dolum yapılmaması (alınan üründe eksiklik) ile ilgili ise;

  • Bildirimde bulunan müşterimizin son bir yıl içerisinde Petrol Ofisi istasyonlarından yapmış olduğu LPG alımları incelenir.
  • Sonrasında ön kontrol için müşterimiz TSE yetkili LPG Dönüşüm Servisi'ne yönlendirilir.Petrol Ofisi'nin teknolojik altyapısı sayesinde hangi tarihte hangi istasyondan hangi miktarda yakıt alındığı plaka bazlı raporlanabilmektedir.
  • TSE yetkili LPG Dönüşüm Servisi, müşterimizin bildirimine istinaden aracının tank hacmini, tank şamandıra sistemini, aracında kullandığı dönüşüm kitinin tipine göre yakıt tüketim ayarlarını kontrol eder.Bununla birlikte emniyet açısından tüm sistemin sızdırmazlık kontrolü yapılır. Yapılan kontrollerin sonucu Petrol Ofisi’ne raporlanır.Yapılan bu kontroller için müşteriden herhangi bir bedel talep edilmez.
  • Müşterinin aracında bir sorun yoksa yapılan bildirim TUV AUSTRIA firmasına yönlendirilir.
  • TUV AUSTRIA kendi ekiplerini müşterimizin LPG alımı yaptığı Petrol Ofisi istasyonuna gönderir, istasyondan ve müşterinin LPG aldığı pompada ölçüm
    (kalibrasyon kontrolü) yapılır.
  • İstasyonda yapılan ölçümün sonuç raporu TUV Austria tarafından müşterimiz ile paylaşılır. Müşterimiz ile paylaşılan raporun bir kopyası aynı zamanda Petrol Ofisi'ne gönderilir.
  • Bu sürecin her adımında müşteriye anlık olarak gönderilen SMS'ler ile müşteriye fotoğraflı bilgilendirmeler yapılır.Müşteri tüm süreci anlık ve şeffaf olarak takip edebilir.
  • Rapor sonucuna göre ölçüm yapılan LPG dispenserlerinde hata olması durumunda oluşan hatadan kaynaklı müşteri zararı
    Petrol Ofisi tarafından karşılanır.
  • Tüm analiz ve raporlama süreci müşterimizin bildirimi bize ulaştıktan en geç 72 saat içinde TUV AUSTRIA tarafından tamamlanacaktır.

Yakıt Emniyet Sistemi - Önemli Bilgilendirme

  • INTERTEK ve TUV AUSTRIA firmalarının tüm analiz ve raporlamaları müşterilerimiz ile paylaşılana ve tamamlanana kadar Petrol Ofisi kesinlikle sürece dahil olmayacaktır.
  • Özel durumlarda Petrol Ofisi araçtaki hasar tespiti için ekspertiz yaptırabilir.
  • Petrol Ofisi, INTERTEK in ürün kalite kontrol süreci öncesinde bildirimde bulunan müşteriyi “TSE belgeli LPG Dönüşüm Yetkili Servisleri” ne yönlendirebilir.
  • Petrol Ofisi, istasyonlarında tam dolum yapılmamasına ilişkin bildirimlerde TUV AUSTRIA firmasına yönlendirmeden önce bildirimde bulunuan müşteriyi “TSE Belgeli LPG Dönüşüm Yetkili Servisleri” ne müşterilerini yönlendirebilir.
  • Bu gibi özel durumlarda Petrol Ofisi bildirimde bulunan müşteriden herhangi bir ücret talep etmeyecektir.

LPG’de Türkiye’de ilk kez Petrol Ofisi A.Ş. tarafından oluşturulan Yakıt Emniyet Sistemi (YES) uygulaması ile son 6 ayda en az 200 lt ve son 1 haftada en az 10 lt Petrol Ofisi A.Ş. istasyonlarından yapılan PO/gaz ürün alımlarında, LPG ürün kalitesinden kaynaklanan araç arızası veya eksik dolum şikâyetlerinde, müşteri memnuniyeti politikası ve standartları doğrultusunda yetkilendirilmiş bağımsız denetim kuruluşları tarafından bilimsel standartlarda inceleme ve tespitler yapılacaktır. Petrol Ofisi A.Ş. bağımsız denetim firmalarının süreçlerine hiçbir şekilde müdahale etmeyecektir. Yapılacak tüm inceleme ve tespitlerin masrafları Petrol Ofisi A.Ş. tarafından karşılanacaktır. Petrol Ofisi A.Ş.’nin Yakıt Emniyet Sistemi (YES) uygulamasını dilediği zaman ve tek taraflı olarak durdurma veya sonlandırma hakkı saklıdır.