İletişim Kanallarımız

Petrol Ofisi Madeni Yağlar Müşteri Hizmetleri, sizlerin ilettiği talep, beklenti ve satış sonrası her türlü operasyonel konunun ilk kontak noktasıdır. İletişim kanallarımızı kullanarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.

İletişim Kanalları

  • 0 850 339 19 19
  • madeniyag@petrolofisi.com.tr
  • www.myportal.com.tr
Process Head Arrow
Process Head Arrow

Sipariş Girişi ve
Takibi

Siparişlerinizi myPOrtal veya madeniyag@petrolofisi.com.tr e-mail adresimizi kullanarak kolayca iletebilirsiniz. Siparişlerinizin girişi ve ürün teslimatına kadar tüm süreci takip edilir.

Bir
Sipariş Takibi
Follow Arrow Left
Bildirimler

Bildirimlerin Kayıt Altına Alınması

İleteceğiniz tüm talep ve beklentileriniz kayıt altına alınır ve değerlendirilir. Talep ve beklentilerinizin kayıt altına alındığına dair bildirim numarası sizinle paylaşılır. Bu numarayla bildiriminiz ile ilgili gelişmeleri takip edebilirsiniz.

Notification Send
Follow Arrow Left

Değerlendirme ve Detaylı Araştırma

Talepleriniz değerlendirilirken tarafsızlık ve müşteri memnuniyeti ilkelerine göre hareket edilir.

Üç
Assessment And Research
Like İcon

Ürünlerimiz ve süreçlerimizle ilgili taleplerinizde gerekli tüm araştırmalar yapılarak memnuniyetinizi sağlayacak acil çözüm üretilmesi amaçlanmaktadır.

Memnuniyet person

Detaylı araştırma ve saha incelemesi gerektiren konular uzman birimlerimiz yönlendirilerek sonuçlandırılır.

Follow Arrow Right
Çözüme Ulaştırma

Çözüme Ulaştırma ve
Bilgilendirme

Sizlerin talep ve beklentilerinizi, belirlenen hedef süreler doğrultusunda en hızlı şekilde sonuçlandırılması şirketimizin ilk önceliğidir.

Dört
Şeffalık Prensibi

Tüm talepleriniz şirketimizin şeffaflık prensibi doğrultusunda değerlendirerek sonuçlandırılır.

Bilgilendirme

Taleplerinizin çözümlendiğine dair bilgilendirme yapılır.

Mutabik kalan

Çözüm konusunda sizlerle mutabık kalana kadar talep süreci devam ettirilir.

Follow arrow left

Sürekli İyileştirme

Şirketimize ulaşan geri bildirimlerin, tüm iş süreçlerimizi sürekli iyilestirmek için bir fırsat olarak degerlendirir ve uygularız.

Beş
Sürekli iyileştirme