PO’daki fırsatları keşfetmek mi istiyorsunuz? Merak ettiğiniz bir şey mi var? Sıkça Sorulan Sorular’a tıklayın, aklınızda soru işareti bırakmayın!

Müşteriler AutoMatic'e dahil olunca ne gibi avantajlar elde ederler?

Sadece alınan akaryakıt bedeli sisteme kaydedilir, başka bir ürün alınması mümkün değildir.

Araç ve dönem bazında yakıt tüketim kontrolü sağlanır.

Sürücüye para veya kredi kartı verilmesi gerekmemektedir.

Hem alışverişte hem de filo yönetiminde her aşamada zamandan tasarruf edilir.

Aracın deposuna eksik ürün verilmesi engellenir.

Taşıtın doğru zamanda doğru yerde olup olmadığı kontrol edilebilir.

Taşıtın seyahat programı günlük olarak izlenebilir.

Akaryakıt tüketimleri en etkili ve güvenilir şekilde yönetilir.

MAKSİMUM KOLAYLIK !

Türkiye genelinde geniş bir istasyon ağından hizmet alınır.

İstasyonda Fatura almak için beklemeye gerek kalmaz.

Sürücünün masraf fişi hazırlamasına gerek kalmaz.

Tek merkezden fatura ve tüketim raporları gelir.

Yüzlerce istasyon yerine tek bir noktaya ödeme yapılır.

AutoMatic'e dahil olmak veya sistem hakkında detaylı bilgi almak için ne yapılmalıdır ?

Filo Satışları Müdürlüğü Müşteri Temsilcisini aşağıdaki numaradan arayarak veya online müşteri formunu doldurup göndermeniz akabinde, Müşteri Temsilcilerimiz size en kısa sürede geri dönüş yapacaktır.

Haftaiçi 08:00 ve 17:00 arası 0212 329 17 00

Hafta sonu 0800 211 02 29 / 0555 675 55 55

AutoMatic Sistemi’ne yeni araç eklemek istiyorum. Yeni araç talebinde nasıl bulunabilirim?

Filo Bilgi Formunu doldurarak ilgili birime afy@poas.com.tr adresine mail atmanızı rica ederiz.

Aracımı değiştirdim/sattım, ne yapmalıyım?

Araç plakası değiştiği durumlarda aynı cihaz ile akaryakıt alımına devam edilemeyecektir.

Kullanılmayacak olan cihazın demontajını yaptırarak kargo ile Genel Müdürlük adresimize göndermenizi, yeni aracınız için ise Filo Bilgi Formunu doldurarak şirket ismi uzantılı mail adresinizden afy@poas.com.tr adresine mail atmanızı rica ederiz.

Montaj işlemlerini Nasıl Yaptırabilirim ?

Taşıt kimlik ünitesi ve halka cihazlarınızı montaj servislerimizde montaj yaptırabilirsiniz. Montaj servislerimize Montaj ve Servis Merkezleri bölümünden ulaşabilirsiniz.

Web Sitesinde Nasıl İşlem Yapabilirim ?

Web servis kullanımı için şifreniz ulaştıktan sonra 0212 329 17 00 ‘dan Müşteri Temsilcilerimize ulaşarak sitemiz hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.

AutoMatic Sistemine Dahil olmak için belirli bir araç adedi limiti var mıdır ?

Herhangi bir araç limiti olmaksızın AutoMatic sistemine dahil olunabilir.

AutoMatic'e üye olurken bir ücret ödenir mi ?

AutoMatic'e üye olurken ve araca ekipman takılırken herhangi bir ücret ödenmez.

Aracın ruhsatının şirkete kayıtlı olması şart mıdır ?

Hayır değildir. Müşteri tarafından yazılı olarak bildirilmesi halinde kiralık/başka araçlar da müşteri adına sisteme dahil edilebilir.

Araca takılan ekipman sökülüp başka bir araca takılabilir mi ?

Ekipmanın kendi aracından sökülüp başka bir araca takılması mümkün değildir. Zira yakıt deposuna takılan ekipman, yerinden sökülmesi halinde bir daha kullanılamayacak şekilde üretilmiştir. Söküm işlemi sırasında cihaz kendini tahrip etmektedir.

Kulanıcı adı ve şifremi nasıl temin ederim?

Şirket ismi uzantılı mail adresinizden talep edeceğiniz şifre için, bilgilerinizi ve kimin adına "kullanıcı adı" ve "şifre" almak istiyorsanız aşağıdaki adrese e-mail ile talepte bulunduğunuzda, talebiniz en kısa sürede e-posta yoluyla karşılanacaktır.

Talebinizi afy@poas.com.tr adresine iletebilirsiniz.